(UA) Осінь – найкращій час для змін?

Не можу точно сказати з чим то пов’язано але восени завжди хочеться пробувати щось нове – змінити зачіску чи то колір волосся, стиль в одязі, переїхати у нове помешкання чи завести пухнастого друга. Скоріш за все це через те що колись давно саме восени ми після довгих, як тоді здавалось, літніх канікул повертались до школи де на нас чекали нові знання. Час минає, а звички лишаються.

image.png

Ось і цей рік не став для мене виключенням – захопилась діджітал ілюстрацією. Вже колись займалась векторною графікою у Adobe Illustrator але тоді для мене це було лише маленьким хобі, цього ж разу мою увагу привернула програма Procreate і зараз я дійсно думаю що цим можна заробляти. На жаль, наразі планшету в мене нема, тож і практикуватися ні на чому, і я лише передивлялась відео на You Tube і мріяла повторити все це самостійно, але потім зрозуміла що планшет на початкових етапах мого навчання мені і не потрібен. Все те ж саме я можу намалювати олівцем на бумазі, тим паче що малювати я ну зовсім не вмію тож поки можна просто практикуватись у лініях та формах, вивчати основи колористики та розширювати свої знання у різних стилях малюнку.

І на мою думку вже є чим пишатись :)

Спочатку дуже переоцінила свої сили та вирішила самостійно намалювати пацючка, але вийшло не так собі:

photo_2021-10-14_12-44-09.jpg

Потім вже знайшла You Tube канал ілюстратора стиль якого мені до вподоби і вирішила малювати по її навчальним матеріалам. Вже виходило краще:

photo_2021-10-14_12-44-06.jpg

І вирішила поки продовжувати у тому ж напрямку – брати роботи що до вподоби та намагатись самостійно їх перемальовувати. Так і з’явились ці тваринки. Натхнення брала у цього ілюстратора:

photo_2021-10-14_12-44-00.jpg

photo_2021-10-14_12-44-03.jpg

Наразі це все чим можу похизуватись але надалі планую продовжувати у тому ж дусі.. подивимось до чого все це приведе.

Дякую що провели час зі мною!. Ми ще обов’язково зустрінемось!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency