(UA:EN) Чому люди завжди повертаються? Why do people always come back?

Якось три місяці тому я писала свій попередній допис (на той момент я ще й не здогадувалась що Tohu буде останнім) і замислилась – для чого я все це роблю?... і, чи то настрій такий був, чи то зірки так розмістились - кращої відповіді ніж «просто так» підібрати не змогла.

About three months ago I wrote my previous post (at that time I had no idea that Tohu will be the last one) and I asked myself - why am I doing this? ... and whether my spirit was broken or the stars lined up, anyway, I couldn't find a better answer than "for no reason".

1-zaglavnaja-daleko-ne-kazhdyj-gotov-smiritsja-s-uhodom-ljubimogo-cheloveka.jpg

За цей час в моєму житті кардинально нічого не змінилось (окрім того що ми з @makovich нарешті ОДРУЖУЄМОСЬ - півтора рока вже пройшло з моменту заручин, тож прийшов час ))))) – я й досі працюю на тій й самій роботі, живу у тій самій квартирі, все так як і раніше – полюбляю котлету по-Київськи та мариновані гриби з луком, піклуюся про найкращих домашніх улюбленців (маленьких пацючків Кіру та Тріс), але все ж таки відчуваю що щось не так.

Я нарешті подорослішала.

During this period time, nothing in my life has changed dramatically (except that @makovich and I are finally getting MARRIED - a year and a half has passed since the engagement, so it's high time))))) - I still have the same occupation, I live in the same apartment, everything is the same as before - I love Kyiv-style cutlets and pickled mushrooms with onion, I take care of the best pets ever (little ratties Kira and Tris), but I literally feel that something has changed.

I finally grew up.

1658236342.jpg

Чи то факт одруження так спрацював, чи розуміння що мені МАЙЖЕ ТРИДЦЯТЬ, а я все ще не маю нічого що б хотіла мати у житті (ну добре, це не зовсім так, але для підкреслення драматичності моменту хай буде) тож требі ворушити дупкою )))), але факт залишається фактом – я вже інша.

Whether the fact of marriage worked that way, or the understanding that I am ALREADY THIRTY, and I still have nothing I would like to have in my life (well, it's not quite so, but to emphasize the drama of the moment, let it be) so I have to get my ass in gear )))), but the fact remains - I'm not the same.

І ось сьогодні, як і у будь-яку іншу суботу, я прокинулась, зібралась і пішла до офісу (по суботах я не працюю у повному розумінні цього слова, але все ж таки, з деяких причин, повинна бути присутньою у першій половині дня, хоч і можу виходити коли є потреба). Чомусь було сьогодні нудно прости сидіти от я і вирішила збігати додому, поснідати та пізніше повернутись щоб завершити робочі справи. Тож після сніданку @makovihс мені і каже – «Будеш медитувати зі мною?». Подивившись на годинник я погодилась, адже повертатись до офісу треба хвилин за 20, тож час в мене є. Дев’ять хвилин тиші, релаксу та балансу - і я нова людина. Задля правди скажу що це не перша моя спроба праці над собою (була і йога, і пробіжки, стрибання на батуті SkyJumping, зарядка вранці та силові вправи ввечері) але сьогодні щось пішло не так (у доброму розумінні цієї фрази).

And today, as on any other Saturday, I woke up, got ready and went to the office (on Saturdays I do not work in the full sense of the word, but still, for some reasons, I have to be present for the first part of the day, although I can go out when needed). For some reason it was boring to just sit here today so I decided to go home, have breakfast and come back later to finish my work. So after breakfast @makovihs asked me - "Will you meditate with me?". After checking the time I agreed - I had 20 more minutes before I had to return to the office. Nine minutes of silence, relaxation and balance - I'm a new person. To tell the truth, this is not my first attempt working on myself (there was yoga and jogging, SkyJumping, morning stretching and exercises in the evening) but today something went wrong (in the good sense of the phrase).

Man-Meditating.jpg

Повернувшись на роботу (а по суботах я працюю з особистого ноутбука) я зрозуміла – требі відкрити Hivе. Чому? Не знаю… Якось це на автоматі відбулось. Зайшла у гаманець – а там в мене є грошенята які можна отримати. Тож.. абсолютно не розуміючи як це робиться почала намагатись. Це не зайняло в мене багато часу, лише три прості дії:

  1. Перевести HIVE DOLLARS у BITCOIN
  2. Продати BITCOIN
  3. Радіти отриманим бабосікам у вигляді UAH

Все!!!!

When I returned to work (on Saturdays I work using my personal laptop) I felt a strong desire to open Hive. Why? I don't know… Once it happened I openned my hive wallet - and there I had pennies that could be obtained. So... withought any understanding what should I do, I just started trying. It didn't take alot of time, just three simple steps:

  1. Exchange HIVE DOLLARS to BITCOIN
  2. Sell BITCOIN
  3. Rejoice

That’s all!!!!

happy-03.jpg

І тут я зрозуміла – ось для чого я все це робила три місяці тому! Так, сума не велика, але це тільки початок, вірно?)))

І ось я знов тут – завершую свій новий допис для Hive у Microsoft Word. Зараз підберу фоточки і вперед – makovka V2.0 на зв’язку!

And then I realized - that's why I did it three month ago! Yes, the amount is not large, but this is just the beginning, right?)))

And here I am again - finishing my new post for Hive in Microsoft Word. Now I'll pick up the photos and here we go - makovka V2.0 is online!

Дякую що провели час зі мною! Ми ще обов’язково зустрінемось!

Thanks for spending time with me! We will definitely meet again!

P.S. А чому Ви у Hive?

P.S. And why are you on Hive?

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency