Сон чи прогулянка - складний вибір

Привіт друзі. Вчора, у попередньому пості, я писав, що хочу розпочати сьогоднішній ранок раніше із прогулянки. Так от …

Я таки розпочав його раніше. О 5:00 мій будильник так гучно кричав, що я був змушений встати із ліжка, яке тільки вчора зібрав, щоб його вимкнути. Вимкнувши будильник, який я навмисно поклав біля приготовлених речей до ранкової прогулянки я зробив дуже складний вибір. Сон чи прогулянка… Я обрав сон.

IMG_20230522_191644.jpg

Коли я вчора писав повідомлення «хочу = роблю», я точно хотів піти на ранкову прогулянку. Сьогодні з ранку, стоячи з будильником в руках, я хотів зовсім іншого – спати.

Я міг би сердитись на себе за те, що не виконав запланованого. Я не серджусь на себе, навпаки, я радий що зміг прислухатись до свого домінантного бажання на той момент – спати.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
2 Comments
Ecency