Щоб не зійти з розуму ...

Привіт друзі. Вчора після конфренції по роботі сидів і прислуховувався до живої музики. Дівчина співала не найкращим чином. Наприклад, пісня Пивоварова в неї виходили майже жахливо (це на мою суб’єктивну думку).

І тут вона заспівує, прекрасну пісню про яку вже й забув «Щоб не зійти з розуму маємо бути разом ми…». Пісня здалась мені особливою і я помітив її у своєму нотатнику на телефоні із планами колись написати про неї.

згенеровано мною за допомогою АІ

… Проходить години 4 і мій улюблений коментатор піднімає тему масового психозу, в який може всі затягти. Чи вона серйозно? звісно - думаю навряд :) От тоді я й вирішив її опублікувати:


Текст пісні:

Щоб не було мені боляче,
Закрию обличчя долонями.
Щоб не було мені соромно,
Перекричу свою совість я.
Щоб не було мені байдуже,
Хоча байдуже – нехай уже...
Просто, щоб не зійти з розуму,
Щоб не зійти з розуму!..

Приспів:
Щоб не зійти з розуму,
Маємо бути разом ми,
Ми, мов ті квіти серед зими,
Не зрозуміли, як вижили ми,
Але вижили!..

Коли ми з тобою зустрілися,
Все зрозуміли наші серця,
І як би всі там не бісилися,
Час все розставить по місцях...
Скільки би бруду не лилося,
Скільки б брехні не писалося,
Я знаю – я не помилилася!
Я знаю – ми не помилилися!

Приспів.

UA
EN
На цьому конкурс АІ мистецтва закінчується. Натомість, починається нова ініціатива - "HBI" за кращий коментар.This concludes the AI art contest. Instead, a new initiative is starting - "HBI" for the best comment.
Найкращий (чи єдиний) коментар під кожним постом, через 3 дні (приблизно) буде отримувати винагороду у вигляді 1 HBIThe best (or only) comment under each post after 3 days (approx) will be rewarded with 1 HBI

Мій архів ✍️ за 2023 рік
Січень 2024

Zen and Beyond 🪞 Бік Той


Дякую за увагу! 💙💛

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
15 Comments
Ecency