Різноманіття краси.

UA

Різноманіття краси. Саме така назва прийшла мені на думку, коли я завантажив ці 3 фотографії. На кожній із них невеличкі квіти, і всі вони по своєму гарні. Фото з цвітінням яблуні сподобалось найбільше – тому воно по праву зайняло перше місця фото для обкладинки.

IMG_20230505_194710.jpg

Моє життя продовжує бурлити на карколомній швидкості. З однієї сторони це круто. Я бачу багато краси, є маса переживань, які я запам’ятаю на все життя, з іншої сторони – я не встигаю писати, читати 😌

IMG_20230505_194138.jpg

Зараз, поки за вікном йде дощ, а я приїхав у неробочий час на роботу підтягнути незавершені справи – прекрасне місце взяти паузу. Завантажити пару фото і написати пару думок, якими б розірваними вони не здавались.

IMG_20230505_194651.jpg

От за такі моменти, коли можна абстрагуватись від буденності у процесі написання, обробки фото, перегляду повідомлень інших користувачів – мені дуже подобається HIVE.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
3 Comments
Ecency