Поринь у казку

Привіт друзі.

Цей пост - подарунок людині, яка мене постійно читає та коментує. Цікаво, чи можу я сказзати що ця юдина являється справжнім другом для мене? А я для неї? Цікаве питання, не правда...

Так от, розбираю я сумки (нарешті руки дійшли до дрібних особистих речей, які треба було перебрати), і тут знаходжу ось цю закладку. Відразу по тому як знайшов (а було це сьогодні біля 14:00) хотілось запостити маленький пост, щоб передати сіль :)

Та, купа дрібних речей навколо, не відпустили поки все не розклав так як мені подобається... Поки розкладував все на свої місця отримував такий кайф, точно таки же, як і від того що саджав зелень біля нової квартири на ділянці яку сам скопав. Що ж, лопата таки в мої руки потрапила :)

Ладно, не буду зісковзувати з теми, ловіть ту закладку, яка надихнула на це пост. Як мінімум для однієї людини це повинно стати шок контентом

Скажіть красуння? А хочте дізнатись чом пост називається "Поринь у казку"?

Знаю що хочете - ловіть друге фото цієї закладки. Ящо перше фото не викликало шоку - друге забов'язано це зробити.

Сподобалось?


Мій архів ✍️ за 2023 рік
Січень 2024
Лютий 2024

Zen and Beyond 🪞 Бік Той


Дякую за увагу! 💙💛

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
134 Comments
Ecency