Накипіло + фото

Привіт друзі. Давайте спочатку напишу кілька слів про фото. Спекотного літнього дня я чекав кохану біля магазину. Стояти на місці було дуже спекотно. Рятував рух, який дарував хоч мінімальний але все ж таки вітерець. От так, прогулюючись в тіні, мій погляд натрапив на таке місце, де все зливалось в одну природню маскувальну сітку. Звісно, я сфотографував, тепер можу поділитись цим фото.

IMG_20230604_122522.jpg

Тепер не про фото. Періодично в мене бувають моменти коли я починаю картати себе за те, що пішов працювати у сферу «обслуговування», де контакт з людьми обов’язковий. В 99,9 % випадків такі картання починаються внаслідок спілкування із «Г» людиною. В такі моменти треба сісти і почати згадувати, усі ті прекрасні спілкування, які були завдяки цій роботі і ніби попускає)

Ото ж – пішов згадувати приємні комунікації.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency