Фото, що не вийшло опублікувати 😅

Привіт друзі. Вчора я написав ось такий текст:

Я вже переїхав. З мінусів (а може плюсів), погано працює мобільний інтернет. А wi-fi ще не налаштований. Тож, повноціне повернення в онлайн життя очікується поближче до наступних вихідних. Поки ж, я можу милуватись новими видоми з вікна та розкладанням речей з коробок...

Десь тут повинно було б бути ось це фото:

Та воно вчора категорично відмовлялось публікуватись.

Щось в цьому фото є...

Ні, не дах мого автомобіля. Можливо задній фон? Та ні... Сама ялинка. Судячи з діаметру ствола це досить старе дерево, яке побачило чимало на своєму життєвому шляху. Ось тепер і дивлюсь на нього, милуючись його красою...

Гарне місце. Не даремно його називають "тихий центр". Не знаю як Центр, а те що тихий - 100%. Та і те, що найважливіше - поближче до землі 🤣🤣🤣

UA
EN
Найкращий (чи єдиний) коментар під кожним постом, через 3 дні (приблизно) буде отримувати винагороду у вигляді 1 HBIThe best (or only) comment under each post after 3 days (approx) will be rewarded with 1 HBI

Мій архів ✍️ за 2023 рік
Січень 2024
Лютий 2024

Zen and Beyond 🪞 Бік Той


Дякую за увагу! 💙💛

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
2 Comments
Ecency