"Чорні Білі" - Klavdia Petrivna

Привіт друзі. Кілька днів тому вслухався в прекрасну пісню, яка зараз розриває тренди соціальних мереж. Це пісня «Імператори» від виконавці «Klavdia Petrivna ».

Почувши пісню вирішив знайти її на ютубі, щоб глянути офіційний кліп. В підсумку – кліпу я так і не знайшов. Зате знайшов офіційний канал виконавиці Klavdia Petrivna – https://www.youtube.com/channel/UCuqqkthaiNSg5NyQd_B8oVw

Ось такою прекрасно картинкою на аватарі

image.png

На самому каналі знайшов іншу пісню, яка зацікавила мене більше ніж Імператори… А то й значно більше – пісня «Чорні білі»

image.png

Ось посилання на саме відео/пісню -

Ось сам текст:

"Серед цієї зимової ночі
Попрошу тебе лиш одне:
Милий, глянь мені в очі!


Я тепер - не твоя фея
І не твоя муза,
Ти мене нічим не вдариш,
Як у картах туза!
Твої кроки навпаки
Такі, такі невмілі.
Тоді почну я перша,
Як в шашках ходять білі!


Я тепер - твій чарівник,
Що дарує віру.
Заберу душевний крик,
Як увіп'юся в шкіру.
Твої кроки навпаки
Такі, такі охайні,
Як чорні виграють,
Залишиться у тайні!


Ми тепер - мандрівники,
Що розбіглись в полі,
Зів'яли штучні квіточки,
Розчарувались в долі...
Ніч заміниться днем,
Піде мороз по шкірі,
Ми граємся з вогнем,
А доля - в чорні й білі..."

Шедевр! Такі от перли сяють в Українському ефірі.

А закінчу я ось цією короткою строкою з вікіпедії, Про 2 камені з нагрудника Аарона, які той носив разом з іншими каменями на своєму нагруднику

image.png

Мій архів ✍️ за 2023 рік
Січень 2024

Дякую за увагу! 💙💛

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
4 Comments
Ecency