Бік Той та кохання

Привіт друзі. В своєму попередньому пості я ділився процесом створення відео та самим відео на англійській мові – Любов - це подорож, а не пункт призначення.

Це, напевно чи не найкраще, що я колись створював. І так було до вчорашнього моменту, коли друг не поділився українською версією цього відео.


Ця версія ще краща. Буду дуже вдячний, якщо підтримаєте наш новий, україномовний канал Бік Той - https://www.youtube.com/@bik_toy своєю увагою.

Це відео було створено 14.02.2024 року з думкою про людину, яка розпалила в мені мою здатність кохати, яка з роками майже потухла.

Зараз, я стою перед складним вибором, який з часом неодмінно доведеться робити: "кинути плот і відправитись у вільне плавання чи прориватись крізь густий ліс, тягнучи на собі свій плот, щоб використати його для переправи". Будь-який вибір буде правильний. Все одно кінцева ціль – «Бік той», до якого я неодмінно доберусь…


Мій архів ✍️ за 2023 рік
Січень 2024

Zen and Beyond 🪞 Бік Той


Дякую за увагу! 💙💛

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency