Нехай красиві сни будуть віщими! (freewrite, #fridaypoem, UA)

Вам сняться сни?
Ні, не так: ви пам'ятаєте свої сни?
Думайте про мене що хочете, але мене лякають люди, які кажуть що їм нічого не не сниться... Адже сон - це місток між світом свідомості в підсвідомості, між розумом, тілом і душею.

IMG_20210405_223951-01.jpeg

А ще сни бувають віщими. Чи принаймні здаються такими.
Недавно мені приснилося тепле блакитне море, а на березі росли пальми. Коли я прокинулася - за вікном падав сніг... Проте згодом стало ясніше.
І чи в той самий чи на наступний день ми з подругою пішли гуляти у Стрийський парк і потрапили в оранжерею із тропічними рослинами. Вона, до речі не завжди відкрита! Зізнаюся чесно, я вже давніше планувала сходити туди погуляти. Тому думаючи про парк і ймовірну оранжерею, я могла сама ж і створити картинку пальм у сні. Хто зна?
Поки що офіційна наука не так і багато може розповісти про сни...
Все, я зупиняюся 😃😂😎
А цей вірш написався наче й сам... Таке буває:)

IMG_20210406_103351.jpg

МІСТОК

У перезрілих пошуках свободи
себе пройти упоперек і вздовж.
Мені наснилися тропічні води.
А за вікном плюс два і сніго-дощ.

...А там на берегах прекрасні тіні,
що були чи здавалися людьми.
...А за вікном схилились у цвітінні
Замерзлі діти довгої зими...

Ще вчора дружно мружились на сонце,
і вечір теплий був, мов рідний брат.
Сьогодні сніг. Квітневий. І не сон це.
Вітри змінили курс не до добра.

Напевно це форпост зими останній.
Їй також сниться новий горизонт!
Цей сніг що, поки долетить, розтане —
хиткий місток із вічності у сон.

IMG_20210405_222627.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
9 Comments
Ecency