Як заробити онлайн будь-дe і будь-коли

Привіт вам, друзі.
Я давно хотіла поділитися з членами спільноти секретами свого заробітку онлайн на сайті yandex.toloka.com. Для його використання вам не знадобиться vpn: він не заблокований указом Президента.

Єдине, що мене зупиняло від опису свого заробітку в блозі-це побоювання, що туди прийдуть конкуренти, завдань стане менше, і, відповідно, заробіток теж менше.

Всі гроші, зароблені там мною за минулий і поточний рік, я заробила з телефону.
Це зручно робити в транспорті, на вихідних або в черзі.

S00703-144521.jpg

Я не пам'ятаю, де саме я вперше побачила такий спосіб заробітку, який використовую зараз. Коли я тільки починала працювати, мої друзі і члени сім'і ставилися до цього нeсхвально і говорили: знайди собі нормальне заняття. А потім, коли почався карантин, зрозуміли, що це корисно і вигідно.

Якщо ви хочете піти по цій доріжці, вам знадобиться тeрпіння і кілька порад.

Перша: ця робота не може бути основним джерелом доходу.

За запитом "толокери" першою випадає стаття, що починається з твердження: "Хто такий толокер? Це людина, готова працювати за ставкою пара центів на годину".
Запевняю вас, це не так.

Перші кроки і завдання за низькими цінами не надто надихають.

На той час, коли я починала, це були завдання на розмітку згадки Яндекса: автоматично зібрані повідомлення користувачів із соціальних мереж. У повідомленні є згадка про Яндекс або його сервіси, а також тема, в якій було залишено згадку в позитивному, нейтральному або спамному ключі. Цe сортування, м'яко кажучи, не дуже цікава справа і жахливо монотонна. У цьому завданні мій рейтинг на іспиті був з першої спроби 100 балів, тому що дуже легко розрізнити, де зустрічається, наприклад, спамне посилання на Яндекс Диск, де присутній просто Яндекс як нейтральна згадка ("Зайдіть в Яндекс"), і де йдеться про значущу проблему. Наприклад, Яндекс карта не вказує якийсь заклад.

А ще мінімально коштували завдання по модерації повідомлень водіїв в Навігаторі. Там уже було веселіше. Але в основному, звичайно, водії матюкалися і лаяли мера за перекладання плитки.

Зробивши величезну кількість завдань за мінімальною ціною і трошки підвищивши свій рейтинг, я зрозуміла, що краще вибирати дорогі завдання і зробити їх п'ятдесят, ніж сто за мінімальною ціною, тому що перше виходило швидше.

Друге: вам знадобиться максимум терпіння!

Щоб зробити сто маленьких завдань, ви повинні бути терплячими, як індійська збирачка чаю, що працює за долар на годину. Уявіть тільки, що вам треба буде не щипати чайні кущі, обливаючись потом, а дивитися в екран, який буде вас сліпити.
Але ...
Ви не повинні відволікатися, не повинні заходити в соцмережі. Вам цього захочеться! Вам знадобиться почитати щось цікаве саме для вас, але цього робити не можна, тому що в соцмережах ви залипнетe, і повернутися до роботи вам буде важко, а коли повернетеся, добре оплачуване завдання розберуть інші.
Це була перша стаття щодо мого заробітку з телефону, далі буде.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
8 Comments
Ecency