«Жаботятник»

Так я звикла називати більшість річок України, бо своєю чистотою вони похизуватися навряд чи можуть. Та маємо, що маємо, тому доводиться задовольнятися малим.

photo_2021-07-19_19-49-41.jpg

Отак, поруч з табором в якому я працюю є річка і доволі не погана, якщо звертати увагу на чистоту водойми і кількість людей, то це набагато краще того самого Дніпра, що зеленіє ще з початку червня. А тут не скажу, що супер прозора вода, але хоча б не зелена і від неї не тхне.

photo_2021-07-19_19-49-31.jpg

Я людина, що не була на річці два роки, а тут мене змусили піти та покупатися. Та я не пожалкувала про це, хоч я й не вмію нормально плавати, але по плескатися у водичці і потім повалятися на покривалі під сонечком - це чудове заняття. Тим паче більше ніж сходити покупатися на річку, тут розваг немає, тому я задоволена хоча б цим.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency