Tattoo

Судний день у мене сьогодні був. Нарешті здійснилася моя давня мрія - мені зробили татуювання.

photo_2021-09-06_21-47-13.jpg

Готувалася морально до цього я довго, бо якби дана тема покрита мороком, і кожен говорив своє. Боляче, не боляче, дорого, немає нормального майстра і всяке таке. Але ось на моє день народження мені подруга подарувала сертифікат на татуювання, тому вибору не було та й я давно хотіла . Ось написала я майстру домовилася про татуювання і про ескіз. Хотілося мені чогось із сенсом, тому я підібрала ескіз сердечко, а з боку рік народження мами( з надією, що мама зробе таке саме тільки з моїм роком народження).

photo_2021-09-06_21-47-09.jpg

Що по відчуттям? Скажу одне, терпимо, я навіть не поморщилася. У кожного абсолютно різні відчуття, бо різний больовий поріг. Для мене це було навіть легше ніж зуби вилікувати, тому головне спробувати. Якщо хочеться, то краще почати з маленької, щоб зрозуміти відчуття, а далі це вже політ фантазії.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency