Повернення

Мда, напевно це найдовша моя пропажа зі своєї сторінки, але у мене є серйозна причина. Я збиралася на навчання, не тільки речі але голову і думки приводила у порядок, бо там уж точно потрібна чистка.

DSC_7883.JPG

Так багато всього навалилося, що мій мозок уже просто не міг вивезти, тому я влаштувала собі розгрузочний тиждень, бо відпочинку за все літо такого, як просто повалятися, подивитися з мамою фільм або наїстися чогось смачненького у мене не було.
Так не вистачало таких простих радостей життя,що дуже були потрібні моєму організму.

DSC_7914.JPG

За цей тиждень я зрозуміла, як важливі люди, а не місце, де ти знаходишся, де ти проводиш свій час і відпочиваєш. Як кажуть : "З милим рай і в шалаші". А й справді, а чому ви йдете гулять з найкращим другом навіть в сильний дощ, бо ви хочете його побачити, і вам начхати, що там твориться на вулиці.

DSC_7902.JPG

Ось так якось пройшов мій тиждень без вас, буду намагатися вклинюватися більше, бо це не діло. Гарних вам крайніх літніх днів)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency