Осінь

Мммм, довгоочікувана пора року, так довго чекала її.
Більшість людей ненавидять осінь по різним причинам: школа, депресія, холод, дощ, хвороби та все інше, але майже все це(звичайно, окрім хвороб) приносить мені радість.

photo_2021-10-13_21-42-16.jpg

Що може бути краще аніж повернутися на навчання і побачитися з друзями, одногрупниками і займатися улюбленою справою. Навіть депресивний стан мені іноді припадає до душі, бо саме в такі моменти ти можеш зануритися в себе, можливо розібратися в собі і зрозуміти внутрішнє "Я". Ну а холод мені завжди був по душі, дістати пальто і теплий шарф, закутатися в нього, взяти каву, чай або какао і гуляти парком, шуршати листям, що опало і милуватися неймовірними барвами, що тебе оточують. Ну а дощ в осени має особливу естетику, бо тільки в цю пору хочеться взяти ковдру, книгу сісти на ліжко, дивитися у вікно на зливу і думати: " Як добре, що я дома".

photo_2021-10-13_21-42-18.jpg

Ну а хворобливість єдиний мінус осені для мене. А як вам ця пора? І з чим вона у вас асоціюється?

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency