Невеликий гастротур

Не було мене тут давно, бо був і перший екзамен, і багато прогулянок з друзями, що відіймали останні сили, які були розраховані на написання поста. Та тут уже вихідні, тому можу виділити декілька хвилин для вас.

IMG_3362.JPG

Хотілося б почати з давньої моєї мрії. Азіатський ресторан - це моя хотілка уже, як рік. Тому після екзамену заїдать стрес ми пішли саме туди. Звичайно багато хто не розумів сенсу туди йти, але я наполягла, бо так набридли звичайні піца, суші, паста. Хотілося чогось нового та не звичайного. Тому обрала я собу з телятиною та грибами, а довершило моє замовлення - Кімчі.

IMG_3348.JPG

Що це таке? Це, простими словами, гостра квашена пікінська капуста. Я людина, що не дуже сильно полюбляє гострі страви, але тут все просто ідеально. Такий чудовий пряний смак, що просто можна язик проковтнути. Тому якщо вам також набридла звичайна та класична кухня, то спробуйте азіатську і не пожалкуєте.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
3 Comments
Ecency