Довгоочікуваний ремонт

Вересень - час ремонту в гуртожитку, хоча - ні. Усі адекватні люди роблять ремонт влітку, бо є вільний час ти не задумуєшся про навчання, а повністю поринаєш у рутину і присвячуєш себе ремонту.

Але я ж не така як усі і маю відрізнятися, тому буквально позавчора я відправилася в Епіцентр за всім потрібним. Боже, це найгірший магазин, що існує на планеті. Чому? Там можна купити все, тому я й хочу скупити все, але потрібно себе стримувати. Сподіваюся, що я не одна така).

Sian Zeng Wallpaper Rolls Cascading Down The Wall.jpg
https://www.pinterest.ru/pin/85779567891896003/
Правду кажуть, що ремонт перевіряє справжність почуттів і показує ваше "Я". Шпалери, слово від якого мене починає нудити, бо їх я чекала найдовше. Думала, що обрати буде важко, а нііі, знайти 4 рулони на складі між 1000 видів шпалер, як вам задачка? Дівчині, що шукала мені їх 40 хвилин, вона зовсім не сподобалася, та шпалери у мене і ще багато не зрозумілих речей, що сказали купити.

Ух, і це тільки початок, сподіваюся далі все піде легко і швидко.(P.S. надія помирає останньою).

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency