Бібліотека

Час у таборі проходить доволі повільно. Я починаю відчувати себе амебою, що просто існує. Сплю,їм, валяюся та й в принципі усе. На розум навіть не спадала ніяка ідея, що б такого можна було зробити. До одного моменту.

Editorial Planeta on Twitter.jpg
https://www.pinterest.ru/pin/277886239494356303/

За обідом до нас підійшла жіночка, років 60 і сказала, що вона бібліотекарка і запросила нас до себе. Ми довго вагалися, а потім вирішили - чому б не взяти книжечку, щоб почитати, все одно немає що робити. Тому,не затягуючи, ми відправилися до бібліотеки. Чесно, таких здивованих і в той самий момент радісних очей у людини я не бачила ніколи. Жінка була так рада, що ми прийшли за книжками. Вона показала нам все найкраще, розказала, що є з цікавих за сюжетом та які новинки. Було видно, що туди давно ніхто не заходив.

ac760513-3fe2-4b4c-98d9-eb5f841f81bb.jpg
https://www.pinterest.ru/pin/2181499809427697/

Я взяла 2 книги, подруга збірку журналів. Вийшовши з бібліотеки, у мене з'явилася така думка: " А чи актуальні зараз бібліотеки". На мою думку, вони вже віджили своє. Зараз у всіх є телефони, у декого є електронні книжки. Чесно, я навіть у бібліотеці була перший раз. До цього нас лише водили туди на екскурсії, як до музею.

А ви як вважаєте? Актуально чи ні?

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency