Sweet Dream Home: дім наш власний і дім наш спільний

Минулої неділі на Team-Ukraine я прочитала теплий допис @olga.maslievich про те, що вона перебралася у нове житло за місто. Це чудово, бо я знаю, які це фантастичні відчуття. Настрій і зміст допису миттєво викликав резонанс у моїх спогадах, бо 10 років тому моя родина теж переїхала жити за місто. Тож, я щиро пораділа чужому щастю, і в процесі обміну коментарями, пані Ольга запропонувала мені поділитися власним досвідом. А саме: як це переїхати в порожні стіни власного заміського будинку і розпочати нове життя.

IMG_20210608_084346_1.jpg

Я тиждень думала над цією пропозицією, позаяк сприйняла її серйозно. І мені справді є чим поділитися. Бо моя родина творила наш дім сама — від закладання фундаменту до розставляння книжок і статуеток на поличках. А ще я вже кілька років вивчаю мистецтво дизайну інтер'єру, фітодизайн і ландшафтний дизайн, а віднедавна почала опановувати ще й дизайн-мислення (це дуже крута штука, і, можливо, колись я про це тут напишу).

IMG_20200822_134158_1.jpg

За освітою я музикознавець і арт-критик, і більше десяти років працюю з культурними й освітніми проєктами (нарешті познайомимося ближче). Та мені подобається відкривати для себе нові горизонти й нових людей, і постійно розвиватися (така вже моя творча натура). Бо мені цікаво, про що думають і пишуть інші люди, чим вони живуть, як мислять. Тож, власне, я тут. Ну і, я тут ще заради однієї мети. Але не про все одразу. Отже, повертаюся до теми мого допису.

IMG_20200527_132502_1.jpg

Дім. Він є у кожного. У когось новий, у когось "зі стажем". У когось заміський палац, потопаючий в зелених насадженням (це лише припущення), а в когось крихітна однокімнатна квартира в спальному районі. Але це неважливо. Бо дім — це ви. Він є відображенням вашого «я». І він стане затишним і комфортним для ваших рідних, близьких та друзів не тоді, коли якийсь розкручений дизайнер облаштує ваш дім за останніми дизайн-трендами.

IMG_20210704_135128_1.jpg

Так, від початку, можливо, вас тішитимуть модні тенденції у вашому помешканні. Але мода швидко змінюється, і через якийсь час вам усе набридне. Тому я — за стиль. За персональний стиль людини — господаря дому. Бо людина — це теж стиль. Тож, наскільки максимально вам вдасться наповнити ваш дім власним «я», залежатимуть його настрій і душа. Принаймні такий підхід до облаштування житлового простору моя родина взяла на озброєння, коли переїхала у наш заміський будинок з голими стінами. Але це не означає, що вже завтра треба їхати в IKEA чи в АРАКС (у кого які фінансові можливості і смаки), аби почати творити зміни у вашому помешканні.

IMG_20211205_114000.jpg

Для початку обміркуйте зонування у вашому домі (можливо, ви плануєте ремонт чи вирішили зробити перестановку), розділивши його на простір загальний і простір приватний. Також продумайте, що і де ви хотіли б поставити, можете намалювати план — це нескладно і дуже корисно. І так для кожної кімнати, кожного куточка й закапелка у вашому домі. Цей процес доволі захопливий, бо ви — самі диригент вашого комфортного життя. І від того, як натхненно ви персонально зануритися в облаштування вашого дому, в результаті «звучатиме» його аура.

IMG_20210918_144002.jpg

І тут я зроблю паузу. Бо це лише вступ (і, частково, моя самопрезентація) до того, як я і моя родина починали планувати свій дім щастя (на рівні ідеї). І якщо цей допис зрезонує у цьому домі і збереться компанія, яка захоче поговорити про Sweet Dream Home, я продовжу. А поки додаю кілька світлин з власного фотоархіву, щоб розбавити текст яскравими літніми картинками. Сподіваюся на фідбек, і відкрита до ваших запитань. Адже Вулик — це теж дім. І те, наскільки нам усім тут буде затишно, — залежить від кожного з нас.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency