Graffiti on the facade of the German Embassy in Kyiv (UA/EN)

Інколи я гуляю вздовж Посольства Німеччині в Києві, оскільки неподалік розташований мій офіс. І щодня мимоволі звертаю увагу на цю споруду, бо вона стилістично відрізняється від будинків, розміщених поруч. І сьогодні, йдучи на роботу, я помітила зміни на його фасаді. Бо там з'явилося концептуальне графіті — яскравий феєрверк змісту і смислу. Два шматки пазлу стягів України й Федеративної Республіки Німеччина, скріплені між собою. Лаконічно і зрозуміло кожному. А ще це той випадок, коли кольори мають значення.

Sometimes I walk near the German Embassy in Kyiv. And every time I give involuntary attention to this building. So, today, on my way to work I noticed changes on the façade of the German Embassy. It was the conceptual graffiti — a bright «fireworks» of meaning and significance. Two pieces of the puzzle of the flags of Ukraine and the Federal Republic of Germany fastened together. I think it is a cool idea, and it looks extraordinary.

Взагалі я люблю ідейні мистецькі речі, в яких закладений принцип візуальної комунікації. Тож мою увагу привертають не лише графіті та мурали, яких у Києві більш ніж достатньо, а й навіть креативно оформлені вітрини кафе, ресторанів, шоурумів тощо.

*In general, I like such creatively things, which are based on the principle of visual communication.

Можливо, коли матиму більше вільного часу, і якщо взагалі це комусь цікаво, напишу про концептуальне графіті в центрі Києва, яке я дуже люблю. Воно ще «живе», і можливо завдяки тому, що надійно заховане, а отже, не муляє комунальникам очі. Бо одне графіті у середмісті Києва, яке мені подобалося, уже рік як зникло під товстим шаром фасадної штукатурки.

I will write soon about one conceptual graffiti in Kyiv that I love so much.

Thanks for read me. Have a nice day!

IMG_20211021_115228_1.jpeg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency