Букет у рожевих тонах

Флористика й фітодизайн є одними з найулюбленіших моїх хобі. Оскільки тут діють принципи композиції та аранжування, творення букетів щоразу перетворюється для мене на захопливий творчий процес.

Найбільше мені подобається працювати з польовими квітами. Вони гарно поєднуються одне з одним, позаяк легкість комбінування польових рослин закладена самою природою. Але міксувати польові квіти із садовими рослинами — ще цікавіше. Бо тут працює принцип сумісності не лише за типом та кольором, а й формою квітів, фактурою й текстурою їхніх пелюсток, залучення інших рослин, як-от декоративних злаків, гілочок різноманітних кущів, тощо.

У букеті, що представлений на фото в кількох проекціях, мені вдалося поєднати молоді цвітоноси городньої руколи, польового деревію та цмину (зазвичай, у цю пору вони вже перетворюються на безбарвний сухостій) із садовими квітами — хризантемою, махровою анемоною, космеєю, а також гілочками кущів самшиту та спіреї.

Останні ще радують своїм цвітінням у власному саду, бо садівництво — це ще одне моє хобі. Але про нього я розповім іншим разом. А поки насолоджуйтеся квітковою композицією в осінніх відтінках, рожевого та бордо, бо квіти — це краса, яка завжди піднімає настрій.

IMG_20211014_154511.jpg

IMG_20211014_144958_1.jpg

IMG_20211014_145157.jpg

IMG_20211014_145736.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency