З Динамо в серці -забіг "Сила в русі"

IMG_20200717_151940_234.jpg

Привіт!
Моя сьогоднішня бігова розповідь буде про осінній забіг на 5 км -участь у змаганнях "Сила в русі"

Змагання відбуваються щорічно в Києві за підтримки київського клубу бігу KMRC. Дистанції дві -жінки біжать 5 км, чоловіки -10 км Це були мої перші змагання як членкині клубу🙋

Захід проводили у Києві на стадіоні ім. В. Лобановского - плекальниці футбольного Динамо⚽⚽.
IMG_20200717_151953_310.jpg

Варто зазначити, що я активно вболіваю за цю команду, бо вважаю, що треба підтримувати своїх, якби вони не грали ☝. За своє життя я підтримувала дві команди -алчевську "Сталь"(команда з мого дитинства) і київське "Динамо".

Стадіон ім. В.Лобановського звісно не такий новий, як Олімпійський проте не менш визначний. Долаючи дистанцію, весь час думала, як тут тренувалися зірки українського футболу💫, а тепер біжу я. Адже до цього я бачила стадіон тільки з трибун

П'ять кілометрів промайнули, їх я подолала за 26:47 . Біг на середні дистанції відрізняється від напівмарафонських - треба по іншому розкладатися та і бігти швидше. Проте час від часу я беру участь у змаганнях на такі дистанції - 💡це прекрасний індикатор підготовленості до майбутніх півмарафонів
IMG_20200717_151948_665.jpg

"Strength in motion" competition

Hi!
Today I will tell you about the autumn 5 km race - "Strength in motion"

Competitions are held annually in Kyiv with the support of the Kyiv running club KMRC. Distances two women run 5 km, men - 10 km It was my first competition as a member of the club🙋.

The event was held in Kyiv at the Lobanovsky stadium -
the Dynamo Kyiv football team used to train here.⚽⚽

It is worth noting that I actively сheer this team, because I believe that you need to support your favorite team, no matter how they play☝. During my life I have cheered two teams - Stal Alchevsk (a team from my childhood) Dynamo Kyiv.

Lobanovsky Stadium is certainly not as new as the Olympic Stadium, but no less outstanding. When I was running, I kept thinking about how the stars of Ukrainian football trained here, and now I run. After all, before that I saw the stadium only from the stands
In these competitions, I ran 5 km in a time of 26:47. Running a middle distance is different from running a half marathon - you need to have a different pace and run faster. However, from time to time I take part in competitions for such distances - 💡this is an excellent test of my readiness for future half marathons.
IMG_20200717_151944_236.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
3 Comments
Ecency