Тема толерантності

Сьогодні пів Києва, декалька станцій метро закрили, по центру міста натягнули сітки для того щоб охороняти парад толерантності.
Боюся навіть якось його неправильно назвати , щоб не здатися нетрлерантною.
Але маю власну думку на цей рахунок.
Я розумію, що так може скластися, що хлопчик покохвє хлопчика, а дівчинка дівчинку.
По суті мені байдуже, хто кого.
Напевно вони мають певні незручності в житті, але цей шлях вони обирають самі.
Вони ведуть боротьбу за свої права, це ок.
Але те що я бачу-це просто шоу, негарне, яке не показує чисті почуття і бажання провідати дорогу тобі людину в лікарні на правах родича.

Screenshot_20210919_185511.jpg

Це, як на мене, виглядає як провокація.
Цікаво, що змінюється після цих парадів?
Щиро не розумію.

Те що я сьогодні бігала в центрі(вибралась вперше за півроку) і не могла дістатися місця призначення ніяк, окрім як пішки і дивлячись на ці сітки, охорону і всіляке таке, породило в мені багато відчуттів, далеко не толерантних.
Фото з пабліку KIEVMAP
https://t.me/kievmap

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
6 Comments
Ecency