Пам

Вирішили оформити малому посвідчення члену багатодітної родини. Його треба отримувати діткам по досягненню 6 та 14 років. Не знаю поки що які пільги воно надає.
Тож чоловік подав документи, потім ще три тижні ми забували його забрати і коли вже прийшли за ним, отримали відповідь, що рік назад його вже отримували.

IMG_20211004_082313.jpg

Я сказала чоловіку, що то якась помилка, в мене немає такого документу, і якщо я помиляюся, то мені потрібно щось робити з пам'яттю - я була певна що маю рацію.
Тож пару годин в архівах і розлючені співробітники таки показали, що 17 вересня минулого року ми його отримали🙈 До речі чоловіка підпис там був.
Його монолог переказувати не стану, а собі пошукаю вітаміни для зміцнення пам'яті, та почну вчити французьку-поговорюють, що вивчення мов добре тренує🙌

Документ, доречні, не сильно то виявився і потрібним, тому що за цілий рік ми про нього не згадували.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency