Мультфільм "Лука"

Подивились сьогодні з татом зранку, поки у мами була робота і потім ввечері з мамою, коли у папи була робота)
Дуже рідко у хлопців співпадають смаки і вони разом дивляться щось.
Але цей мульт - саме той випадок!

Лука звичайний підводний хлопчик. Замість школи він пасе рибок і цілком задоволений життям. Але, випадково вибравшись на поверхню, він розуміє, що у над-водних дітей зовсім інше життя. Тільки чи погодяться прийняти люди з своїх лав морське чудовисько?

У липні 2020 року Pixar анонсував новий фільм «Лука», який описується як «історія дорослішання в Італії», режисером якого є Енріко Касароса.

Касароса описує Луку як «глибоку особисту історію», натхненну його власним дитинством в італійському місті Генуя. Головний герой, заснований на ньому самому, а Альберто — на його кращому другові. Режисер говорив: «Я провів літо на пляжах…я зустрів свого найкращого друга, коли мені було 11 років. Я був дуже сором'язливим і знаходив цього задираку дитиною, у якої було геть інше життя. Я хотів зняти фільм про ті види дружби, які допомагають тобі подорослішати».

Щоб підготуватися до створення фільму «Pixar» відправив кількох художників фільму в Італійську Рів'єру у дослідницьку поїздку, під час якої вони фотографували пейзаж і людей.

Морські монстри, представлені у фільмі, були засновані на місцевому фольклорі і маленьких легендах про морських драконів, істот, які або приходять на допомогу, або втягують в неприємності. Касароса сказав: «Я завжди знаходив старих морських монстрів на картах дуже захоплюючими. Таємниця моря була особливо представлена в дивних істотах, яких ми звикли малювати. І в цій області існує безліч чудових міфів „він також заявив, що морське чудовисько — це“ метафора відчуття себе інакше».
Джерело
Класний, добрий мульт. Всім рекомендую до перегляду

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency