Літо минуло

Три дня прогулів школи і садочка і весь наш графік полетів куди подалі.
Діти просипаються після 09:00 і намагаються ще й викладатися пізніше, але тут я безкомпромісно - дуже їх люблю, але вже п'ятий день разом в одному приміщенні, це надто складно😂
Адже це я була розчавлена, а вони дуже весело проводили час(Слава Богу).
Я їх вкладає і можу трохи відпочити - кіно, книга.
Бачу, що й сама почала пізніше засинати, або взагалі крутитися до ранку🙄

IMG_20211007_181634.jpg

Зараз вже мені краще, тому хочу завтра виїхати з ними в ліс.
Зараз це єдиний варіант наших розваг.
Але можна погрітися у вогнища, яке самі зробимо, взяти з собою термос з какао і маршмелоу🤍
Ще трохи я буду їм і мама і друг і пАдруга.
Сама вже рахую дні до наших звичних прогулянок.
Але скільки ж секретиків за цей час я дізналася🤗
Хоча скарг друг на друга більше 😂

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency