This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

Свято-Михайлівський кафедральний собор . Найбільший православний храм України.

Свято-Михайлівський кафедральний собор — це кафедральний собор, що знаходиться в місті Черкаси. Він є найбільшим православним храмом України.
Мені то дивно. Але так пише вікіпедія і я про це чула від друзів.
А дивно мені тому, що є набагато більші і багатші міста, які мали б бути лідерами в подібних рейтингах.

Але, я подумала, раз таке діло, піду я придивлюся до нього.
В середину я не заходила, я пішла одна, тому що всі інші втомилися після прогулянки парком.

Тож я зробила багато кадрів, декілька з них, на мій погляд, дуже-дуже цікавих.
Я не маю витримки, яку має пан @lovver, не вмію тримати все до завтра, і залишати найцікавіше на кінець, тому пишу третій допис за день, і починаю ходити з козирів.
І відразу викладаю найцікавішу з зроблених фотографій першою.

Це архангел Михайло.
Зверніть увагу на його ступні. І на чому він стоїть.
А далі я продовжу вже в наступних дописах.

Вимкнути світло. Інтернет майже не тягне.
Сам Бог не дає продовжити.
Надіюсь таким чином, зацікавлю вас ще більше.
А якщо ні, погляньте що в нього в руках і проведіть паралелі з египетською міфологією.
Це має бути до безсоння цікаво… 🥰