Плеяди в Релігійних текстах


iztok-zapad.eu

Сузір‘я Плеяди згадується Кабалі, Рігведі, Зохарі, та Біблії.

Кабала́ (івр. קַבָּלָה‎ Каббала, «одержання, прийняття, переказ») — духовне містично-філософське вчення юдаїзму.

wikipedia

Ріґведа (санскр. ऋग्वेद, ṛgvedá IAST, від слів ṛc IAST — «гімн», «вірш» та veda IAST — «знання») — стародавня збірка релігійних гімнів, написаних ведичним санскритом. Збірник є одним з чотирьох канонічних текстів індуїзму та індійської літератури загалом, відомих як Веди. Деякі з гімнів Ріґведи досі читають при індуїстських молитвах. Загалом Ріґведа є одним з найстаріших збережених творів, складених індоєвропейськими мовами
wikipedia

Коли я вперше дізналася, що Плеяди, Оріон та Велика Ведмедиця згадуються в Біблії я була шокована...

Це здавалося малоймовірним, і для того щоб стерджувати, що це дійсно так і є, треба було на власні очі це побачити.

Фотографія сторінок Біблії
Жовтим кольором я підкреслила назви небесних обʼєктів.

Волосожар - це одна з українських назв сузірʼя Плеяди.
Їх також називали -
Волосожар, Волосині, Стожари, баби і так далі.

Я підкреслила також Оріон і Віз, Віз - українська назва Ведмедиці.

Цікаво було б зрозуміти , що значить, цей текст, але це 🤯

Э лише припущення , що віжки Оріону це про пояс Оріону))
Тому , що лише пояс можна розвʼязати 😂😂😂😂

wikipedia

Жартую, але не про те, що в тексті вказаний саме пояс Оріону.
Я бачила англійський варіант тесту і там пояс.
Якщо є припущення, як розвʼязати пояс Оріону, і заплести Косу Плеядам, чи на що натякає цей текст з Біблії, пишіть буду рада почитати.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
8 Comments
Ecency