Індивідуація та «Ваяна»

скриншот з мультфільму

В минулому дописі про мультфільм Ваяна, я згадувала термін «Індивідуація», я намагалася розібратися з ним самостійно, та він виявився досить складним, для людини, що нічого не тямить в психології.
Та все ж я спробую викласти свої думки та запитання, що виникають на папері.
Індивідувція як пише Карл Юнг це природній процес, процес наближення до самого себе, що відбувається через самопізнання.
( нагадує напис на «Дельфійському оракулі»)

Чим більше людина стає сама собою, тобто. чим більше вона схильна до індивідуації, тим більш чітко віна відходитиме від колективних норм, стандартів, правил, звичаїв і цінностей.
Людина є унікальною комбінацією потенцій, властивих колективу як цілому.

Критичний
СЛОВНИК аналітичної психології К. Юнга
Е. СЬОМ'ЮЕЛЗ, Б. ШОРТЕР, Ф. ПЛОТ

Ось тут я зупинюсь.

Давайте, ради експерименту порівняємо ці слова з мультфільмом.
Ваяна , типу справді, хоче відійти від норми пропонує запливти за риф, та її ніхто не чує, вона ніби в колективі, але…
Якась вона ніби усамітнена.

В мультфільмі вона співає пісню «Хто я є» - чі якось так…
Тож вона цим і ілюструє те, що задумується, над тим ким вона є.

Що до останньої фрази, яку я процитую внизу, мені треба подумати.

І відзнайти деякі електронні, книги котрі я видалила.

Людина є унікальною комбінацією потенцій, властивих колективу як цілому.
Критичний
СЛОВНИК аналітичної психології К. Юнга
Е. СЬОМ'ЮЕЛЗ, Б. ШОРТЕР, Ф. ПЛОТ

Якщо цікаво я продовжу.
Якщо ні, не буду лізти, для мене ця тема важка.


Wikipedia
Критичний
СЛОВНИК аналітичної психології К. Юнга
Е. СЬОМ'ЮЕЛЗ, Б. ШОРТЕР, Ф. ПЛОТ

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
62 Comments
Ecency