Бик в літературі.

Всім привіт.
Закликаю долучитися до створення цього допису, і разом зі мною згадати в якій літературі зустрічаються бики.

Прикладом може стати як бик з казки, оповідання чі роману, так і бик з легенди чі міфу.
Якщо я почну згадувати де в літературі я зустрічала биків, то перше, що спадає мені на думку це :

  • Казка «Соломʼяний бичок»

    Казка

  • Міф про мінотавра.

wikimedia

  • Міф про Європу ( в ньому Зевс перетворився на бика та переплив з Європою на о. Кріт, де й наробив з нею славних діточок).

wikimedia

Також, правда скоріше, не бик, а його сімя є ключовим моментом в фантастичному оповіданні, (напишу його назву російською - немаю уявлення як перекласти щоб слова не витратили сенс) «Похождения космической проститутки».

Якщо про вище згадані твори ви чули, то про цей, малоймовірно, я знайшла його в книзі випущеній ще в 90-ті.

Тому процитую цю цікаву, на мій погляд частину :)

Тепер ми маємо лише проростити в прискорювачах доставлений біологічний матеріал, і через півроку ми отримаємо мільйони чудових солдатів, які завоюють для нас свою рідну планету.
— Ось це сім'я. — Голова відчинив люк контейнера.
І всі присутні справжні підмінені Майком колби з одним і тим самим написом: «Ембріон бичачий. Сорт I»

Віллі Конн -
Похождения космической проститутки

Було б добре , якби ви збільшили цей список)))🫸
А то я щось мало на згадувала )))
Якщо вам цікаво, який міф відносять до сузірʼя Taurus
Пишіть ;)
🌱


Віллі Конн -
Похождения космической проститутки
Wikipedia

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
4 Comments
Ecency