[EN/UA] Несподіванка від лікаря / A surprise from the doctor

Всім привіт, спільнота! Нещодавно одна із авторів мене спитала, а чи потраплю я додому після лікарні, чи одразу до свого батальону? Так от, @zirochka, тепер я знаю відповідь на це запитання, про це нижче.

Вчора сидимо з хлопцями у палаті, заходить до палати лікар і каже, що у понеділок, тобто тридцятого січня мене виписують. Ну виписують і ок. Але лікар потім мені каже, я чув, що ти живеш тут неподалеку, у цьому ж місті? То чому ти будеш всі ці дні знаходитися у лікарні? Крапельниці тобі вже не роблять, електрофорез, уколи теж. Їдь додому, відпочинок вдома це кращі ліки, але у понеділок на дев'яту годину щоб був тут, в палаті.

Єєєхууу! Я як почув це, та, одразу ж викликав таксі уклон, заїхали з водієм у магазин, купив торта і додому, до хати. Лікар виявився золотою людиною. А ще мабуть він теж знайомий з тими обставинами, можливо син, друг, родич військовий, то в курсі, що просто так звідти не вирватися. Тому і дав час для відпочинку вдома. Вірно кажуть, ти не зрозумієш що таке війна, поки не відправиш туди свого сина, брата, чоловіка... Так що вчора після обіду я був вже вдома, і до понеділка буду вдома. А у понеділок, коли отримаю на руки виписку, почну дзвонити до свого командування, та вирішувати, яким чином дістатися назад.

Вчора з дружиною пройшлися по магазинам, треба було купити годинник на руку, бо коли знаходишся там, не можна користуватися телефоном, в окопі сидиш, на місяць дивишься і гадаєш котра година. Нажаль не знайшли годинник в жодному магазині, то дружина замовила онлайн, он сьогодні доставлять, то потім вам покажу. Звичайний годинник, з невеличкою підсвіткою, з м'якими ременями. Бо у мене є годинники, але ремінці брязкають, вони металеві, та і коли з автоматом, той годинник трохи заважає, злітає з руки.


Hello everyone, community! Recently, one of the authors asked me, will I go home after the hospital, or immediately to my battalion? Well, @zirochka, now I know the answer to this question, more about it below.

Yesterday, we were sitting in the ward with the boys, the doctor came into the ward and said that I would be discharged on Monday, that is, January 30th. Well, they write it out and ok. But then the doctor tells me, I heard that you live nearby, in the same city? So why will you be in the hospital all these days? They don't give you drips, electrophoresis, injections either. Go home, rest at home is the best medicine, but on Monday at nine o'clock to be here in the ward.

Yeee! As soon as I heard this, I immediately called a taxi, went to the store with the driver, bought a cake and went home. The doctor turned out to be a golden man. And probably he is also familiar with those circumstances, maybe a son, friend, relative is a military man, then he knows that he can't escape just like that. That is why he gave time to relax at home. They say that you will not understand what war is like until you send your son, brother, husband there... So yesterday afternoon I was already at home, and I will be home until Monday. And on Monday, when I receive the discharge, I will start calling my command and decide how to get back.

Yesterday, my wife and I went shopping, we had to buy a wrist watch, because when you are there, you cannot use the phone, you sit in a trench, look at the moon and wonder what time it is. Unfortunately, they did not find the watch in any store, so my wife ordered it online, it will be delivered today, then I will show it to you. An ordinary watch, with a small backlight, with soft straps. Because I have watches, but the straps rattle, they are metal, and even when with an automatic, that watch is a bit of a nuisance, it slips out of my hand.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
6 Comments
Ecency