Слово Ні

Зараз дуже багато спеціалістів по розвитку та вихованню дітей. Хочу сказати з власного до світу, що діти різні і не може так буди так як каже тьотя в інстаграмі. Я довіряю лише деяким відомим спеціалістам, які не тещо показують свою дитину і кажуть бачте, яке в мене золото!! Спати лягає рано і в одну і туж саму годину, їсть все і сам, в два роки іпиши і читає, одним словом Геній. А сама головне така слухняна дитина, що просто. А все тому що я йому все дозволяла, а тепер він в мене такий розумний чи розумна.
От ви знаєте я з усього зрозуміла, що дитина це такий самий індивідуум, як ми всі і до кожно свій підхід, а якщо ми будемо дивитись один на одного, ми просто зіпсуємо нерви собі і своїй дитині.
От багато хто каже дітям більше простору, дозволяйте все що вона хоче . На мою думку це не зовсім правильно, діти іноді хочуть дуже багато. Дитина повинна розуміти і звикати що є слово Ні, неможна! Повині бути якісь рамки дозволеного якщо дозволяти все, дитина звикне і потім буде дуже тяжко більш в п
старшому віці обьяснить, що не можна, але не просто накричати і відтягнути дитину від того, що неможна. Потрібно сказати чого неможна, і робити це постійно сьогодні вона не розуміє, а завтра вона стане доросліша і зрозуміє всьому свій час! Головне робити все спокійно , пояснювати чому Ні, тоді буде все добре у всієї родини.

img_3220.jpg
Тут на сайті дуже добре розповідається про виховання і як саме потрібно забороняти дитині.

http://49.sadok.zt.ua/konstruktyvno-vidmovyty-dytyni-nichogo-skladnogo-prosti-pravyla/

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency