Гладіолуси в краплях дощу

гладіолуси з крапельками 1.jpg

Як я вже згадувала, після закінчення дощу я полюбляю взяти в руки фотоапарат та вийти в садочок, пофотографувати квіти після дощу. Та сьогодні вийшло не після дощу, а поміж дощами. Після того, як затяжний дощ, який ішов увесь ранок, до обіду, припинився, в обід яскраво засвітило сонечко.

Одразу ж стало душно, наче в джунглях Амазонії (я там ніколи не бувала, звісно, але я багато читаю, то ж моя уява підсунула мені в голову декілька описів із прочитаних мною книжок). Повітря було таким густим, що його було майже боляче вдихати. Мій організм почав інтенсивно потіти ще до того, як я зробила бодай якісь фізичні зусилля.

Отож, я сфотографувала гладіолуси у нашому квітнику (ці квіти, до речі, дуже любить моя мама) і хочу представити їх на огляд громадськості, тобто вас мої друзі. Крапельки води дуже красиво виблискували на пелюстках квітів гладіолуса, я намагалася це передати на фото. Я думаю, що частково мені вдалося, але я не задоволена на 100%. По правді, відсоток моєї задоволеності значно нижчий, але я завжди дуже самокритична, то ж судити вам (не судіть строго, будь-ласочка 😉).

гладіолуси з крапельками 4.jpg

гладіолуси з крапельками 2.jpg

гладіолуси з крапельками 3.jpg

P. S. Біля шостої знову пішов дощ, який позбавив мене частини запланованої роботи на вечір, тому я і вирішила написати цей пост 😄.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency