Скрябін. Концерт пам'яті. Змогла вперше його подивитись

Вчорашній вечір провела ревучи. В 2015 році загинув Кузьма. Свій чувак. Я в той період припинила слухати його музику, не змогла подивитись концерт пам'яті. Все по простій причині - боляче.

zik.ua

Пройшов час. Все таки шість років. Пішла на ютуб послухати нову українську музику і якось не зрозуміла, як потрапила на відривки того самого концерту в Києві. Вирішила, що прийшов час послухати все. Подумала, що в мене є на це сили.

Блін, як же я помилилась. Моєї сили вистачило десь на три/чотири пісні, а далі, як в тумані. Вірніше із розмитим кадром через те, що вічно підступали сльози. І я не можу сказати, що була прям його фанаткою. Колись, ще в підлітковому віці, була на концерті в честь якогось свята. Але за мій вік дуже багато пісень стали знаковими та закарбувались в пам'яті назавжди.

Ну там "Старі фотографії", котра асоціюється із найближчими людьми яких знаю купу років, "Спи собі сама", котра є своєрідним гімном людей в період нерозділеного кохання, "Квінти", "Говорили та курили" і "Місця щасливих людей", як більш позитивні треки на ті ж сердечні теми, "Сам собі країна", "Руїна", "Сука війна", "Історія"... Самі розумієте головні меседжі цих пісень.

От пишу і розумію, що не дві/три пісні є улюбленими та особливими. Адже список можу продовжувати досить довго. І, я розумію, що особистість Кузьми досить двояка. Адже, навіть сьогодні, йому згадують те, що свого часу він підтримував активно президента овоча. Але! Мало хто згадує, що він робив потім. І фінансова підтримка Майдану, і максимальна підтримка військових, сиріт. По сьогоднішній день його сім'я цим займається.

Є купа історій, котрі отримали розголос вже після смерті цього дядьки. Як, наприклад, історії про те, що він неодноразово виступав в ролі "медбрата" у військових госпіталях, самостійно купав там пацанів і розважав, як міг. Та і, взагалі, дуже часто там бував. Я гадаю, що оці вчинки переважають те, що колись він зробив не правильний вибір в плані "агітування". Адже таких людей було багато. Просто хтось так і залишився гівном, а хтось все зрозумів та потім тихо мирно виправляв все, як міг.

А яку пісню "Скрябіна" ви любите найбільше? Чи читали його книги? Адже і до цього я досі не можу дійти, хоч "Я, Побєда і Берлін" гордо лежить на поличці.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency