Книга "Дика енергія. Лана" Марини та Сергія Дяченків. Знахідка 15-річної давності

Нещодавно перебираючи старі речі та наводя порядок в кімнаті наштовхнулась на книгу, котрій вже 15 років. Це фантастичний роман українських письменників Марини та Сергія Дяченків. Книга написана під впливом творчості української співачки Руслани і їй же присвячена. Я її перечитала за один день і, як можна зрозуміти, прибирання було поставленим на паузу.

Одразу запитання, хто читав із присутніх тут цю книгу? Які враження? Що пам'ятаєте?

IMG_20211004_124859-01.jpeg

А тепер суто мій огляд. По перше, якщо у вас вдома є підліток, то можете сміливо йому підсунути цю книгу. Вона точно зайде, так як історія притягує і тобі цікаво, що ж буде далі. А по друге, книга про боротьбу з системою та бунтарство, а хто як не підлітки найбільше люблять боротись із усіма встановленими правилами та несправедливістю? До речі, трішки погуглила та була приємно вражена, що і сьогодні її спокійно можна замовити на багатьох сайтах. Правда ціна вже не така, як 15 років тому. Сьогодні вона коштує гривень 100, а в період моєї юності вартувала 25,10.

Максимально смішні гроші на сьогоднішній час, але тоді я декілька днів відкладала кожну копійку із своїх кишенькових, щоб придбати її. Та досить часто заходила в книжковий магазин, щоб переконатись, що вона ще є в наявності. Не буду приховувати, мені сильно подобалась творчість Руслани і гріх було не придбати цю книгу. Щоправда тоді я читала її десь два тижні. Я просто розтягувала задоволення, а не читала по складах, не подумайте 😂

IMG_20211004_124928-01.jpeg

Головною історією роману є чи то паралельний нашому світ, чи майбутнє, кожен буде трактувати це по своєму. В той період часу людям потрібно кожного дня "заряджатись" від мережі для того, щоб прожити ще одну добу. Проте не все так просто, ти повинен ще заробити на цю енергію. Без неї ти не виживеш. Але ходить легенда, що десь далеко за містами живуть "Дикі", котрим непотрібна підзарядка, в них вистачає внутрішнього ресурсу для того, щоб спокійно жити.

IMG_20211004_125012-01.jpeg

IMG_20211004_125039-01.jpeg

І ось наша героїня через певні обставини вирушає на пошук цих самих "диких". Дізнається багато нового про світ навколо нас, а також одну страшну таємницю. Котру озвучувати я не буду, адже це спойлер. А за спойлери особисто я штрафувала би багатьох знайомих 😂

IMG_20211004_125049-01.jpeg

І наостанок кліп

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
5 Comments
Ecency