З днем народження друже!!! (freewrite) (UA)

Добрий ранок дорогі мої читачі. Не знаю, як Ви, а я в даний момент насолоджуюсь прекрасним сонячним Днем. Думаю, сьогодні подарувати собі 15-20 хвилин прогулянки по свіжому повітрі, під сонячними променями. Останній час кожен сонячний промінь на вагу золота, і найближчі декілька місяців ситуація навряд чи зміниться в кращу сторону.

Перевіряючи, кому з моїх друзів сьогодні День народження (майже єдина річ, чому я періодично з’являюсь на фейсбуці) я виявив, що сьогодні особливий день. Сьогодні свій день народження святкує один з найближчих моїх друзів, який вже 4 рік є моїм кумом.

pixabay.com

Люди по різному святкують свій день народження. Одні радіють всім теплим словам поздоровлень, інші вимикають всі телефони і проводять день в колі самих близьких… Дійшла й моя черга сказати теплі слова та щирі побажання. Приємно, що в моєму житті є такі люди. Треба більше часу проводити з ними, користуючись найменшими нагодами.

Мудрі люди говорять, що люди – найбільша цінність в нашому житті, і що вони є незамінні. Саме тому, переживання, що ми отримуємо від взаємодії з ними, - одна з найбільших цінностей життя. (Ох, ці мудрі люди, радий що вони в мене є).

Поки писав це повідомлення сонце, що так гарно заглядало до мене через вікно, кудись знову зникло. Що ж, треба закінчувати, щоб не пропустити наступних сонячних променів. До речі, я вже писав, що сонце = найкращий антидепресант? Треба буде написати окрему статтю, з посиланнями на дослідження, для невіруючих Хомів :)

Гарного дня, удачі та добра.

"Life is the best "GAME". In this "GAME", there is no place for other games!"

create hive blockchain account

Not got an account yet? Sign up to Hive!

Posted in HIVEUAJoin Team Ukraine Social Media
image.pngJoin the community!image.pngTelegram Chat - Twitter

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
10 Comments
Ecency