My favorite dapps on HIVE

Стаття написана українською мовою. Через великий об'єм та брак часу я не став дублювати переклад. Впевнений, що вбудований переклад легко допоможе зрозуміти суть статті.

Перед початком читання наберіться буд-ласка терпінням, Остапа понесло...

В останній час я помітив цікаву тенденцію. В мене стає все менше і менше часу на інтернет серфінг (сюди входить і HIVE), а довгострокових планів в цьому напрямку стає все більше і більше. Тому я вирішив максимально раціоналізувати час і скоротити кількість публікацій, віддаючи перевагу цікавим челенджам, на які звертають особливу увагу куратори. Після того, як вчора я прочитав умови Щотижневий челендж від @infa та @teamukraine - "UAHIVEDAPPS" явже знав, про які dapps (децентралізовані додатки) HIVE буду писати.

Сьогодні я розповім свою історію знайомства з моїм улюбленим децентралізованим додатком HIVE в далекому 2018 році, після чого я щоденно на протязі майже 3 років приділяв свій час та увагу цьому децентралізованому додатку. Скажу більше, був час, коли я був повністю залежний від цього dap. Думаю, всі хто знає мене більше року зрозуміли, що цей додаток - найкраща криптогра не тільки на блокчейні HIVE, а й на всіх блокчейнах - @splinterlands (по крайній мірі на даний момент це так, а далі, вже розробляються 2 конкуренти, також криптоігри, які відкрито заявляють про своє бажання скласти конкуренцію @splinterlands за лідерство в світі криптоігр).

1_LybFmaVTgFNz7IKUkyRyw.png

Все розпочалось в далекому 2018 році, коли в кінці березня (якщо мені не зраджує память) два засновники @yabapmatt і @aggroed оголосили про створення першої криптогри на прадіді HIVE. Як зараз пам'ятаю з яким захватом я читав першу статтю на новоствореному акаунті @steemmonsters статтю гайд, в якій описувалось що ж буде собою представляти гра, яка зараз носить назву @splinterlands. Сьогодні мені було дуже приємно відчути своєрідну ностальгію згадуючи, яким був екран гри з самих перших днів існування. Ось яке раритетне відео від 28 травня 2018 року я знайшов.

image.png

На той момент я відразу прийняв для себе рішення, що я буду в цій грі. Єдине, що збило мене з курсу по формуванню своєї колоди відразу і не дало можливості закупитись картами відразу (на той момент навіть альфа FLESH GOLEM коштував 0,04$) інформація, що карти будуть отримувати досвід після зіграних поєдинків. Але, ця ідея не була реалізована, і єдиним способом збільшити рівень карти стало об'єднання декількох однакових карт. От так я і пропустив свій шанс зібрати колоду карт Альфа, максимального рівня ще до появи бета версії.

Спочатку, єдиною винагородою за участь в поєдинках були Upvotes від облікового запису самої гри. Потім з'явилися винагороди за досягнення по результатам сезону, на основі яких видавались щедрі винагороди в вигляді бета бустерів, майже для всіх ліг. Ще пізніше з'явилися reward карти, які замінили винагороди в вигляді бустерів. Останньою краплею, яка “привязала” мене до гри були турніри. Спочатку все проводилось вручну. Це була ще та інтрига. Саме в той момент я захворів грою. Я мало спав, по годиннику приймав участь майже у всіх турнірах і посилював, посилював і ще раз посилював свою колоду карт. На момент виходу автоматизованих турнірів (середина 2019 року), я вже був повністю залежний від гри.

Під кінець 2019 року, у зв'язку з дуже поганим станом мого здоров'я, я прийняв для себе дуже складна рішення закінчити грати в @splinterland. Ось стаття, в якій я розповідаю чому - @cranium/i-and-splinterlands. Потім, коли здоров'я стало кращим, я зрозумів, що можу грати в @splinterland, але не на найвищому рівні, і прийняв ще одне дуже складне рішення почати продавати свої карти - @cranium/difficult-decision-2019-splinterlands-i. Коли я вивішував всі за та проти цього рішення я керувався основною метою, чому я взагалі проводжу час за комп'ютером - додатковий заробіток на купівлю власного будинку. Був час, коли я щотижня демонстрував свій прогрес по накопиченню активів на його придбання. Потім взяв паузу. Якщо вже почав говорити про прогрес, то на даний момент, без урахування цифрових активів (які так шкода продавати), я накопичив 42,5 % необхідної суми. Крім того я інвестува в вигляді карт @splinterlands ще біля 20% необхідної суми та в інші проекти (HIVE і інший проект, про який трішки далі по тексту) ще біля 25%. Тобто, залишилось зовсім не багато. Крім того, після вирахування потенційних відсотків (дивідендів) від інвестицій, я вирішив не продавати їх, а дочекатись адекватної кредитної програми допомоги молодим сім'ям на купівлю власного житла в Україні (хочеться вірити, що це не фантастика), щоб залишитись і з інвестиціями і з житлом.

З 10 березня в мене почався новий етап мого життя, з того часу я щоденно веду записник, в якому планую завдання на кожен день, щоб знати що буду робити на протязі дня і не скотитись знову до ігроманії, серіаломанії чи фільмоманії. Почати цей етап я зміг завдяки прекрасному курсу з самодисципліни (посилання на безкоштовний ресурс в вільному доступі, обережно з курсом, він змінює життя). Після формування звички щоденно планувати завдання і виконувати їх, розуміння навіщо я роблю ту чи іншу справу, і найголовніше, після того як я зрозумів “НАВІЩО?” я живу (це розуміння прийшло досить неочікувано і в досить незвичній для мене формі), я відчуваю в собі сили “протистояти” криптоіграм. Саме через це, я вирішив повернутись до турнірів, а з часом і до боротьби за топ місця в рейтингах по підсумках сезонів, як у @splinterlands так і інших криптоіграх (про які трішки далі по тексту). Для цього я створив для себе цікаве “обмеження”. Я планую в подальшому вкладати в посилення колоди карт @splinterlands 50% від зароблених DEC за підсумками минулого сезону. Інші 50% я буду використовувати як “барига”, є задумки, про які не скажу :). Так, що до зустрічі в турнірах, нехай переможе сильніший.

image.png

image.png

Розумію, що вже дуже багато написано, але я не можу не згадати про 2 децентралізовані додатки, що вже знаходяться на стадії тестування, а один з яких вже майже закінчив альфа перед розпродаж. Це @exode ы і @cryptobrewmaster.

Дуже коротко, спочатку про @cryptobrewmaster. @cryptobrewmaster - браузерна гра в стилі “ферми”, де Вам необхідно буде займатись варінням пива. Ця гра нагадує мені своєрідний ігровий менеджер, де вам необхідно буде будувати своє економіку, як власника пивоварні. Головні сильні сторони проекту:

  1. @rollie1212 - Один із засновників, якого я охарактеризував для себе, як менеджер від Бога.
  2. Амбітні плани, згідно інформації від @rollie1212 на даний момент реалізовано біля 1% від запланованого. Доречі, ви вже самі можете в цьому переконатись, для цього перейдіть в офіційний дискорд гри та попросіть статус тестера гри - https://discord.gg/eaxDMYN.
  3. Вже запущений одноіменний свідок cryptobrewmaster, що говорить про серйозність намірів розробників працювати саме на блокчейні HIVE.

image.png

Наостанок, про прекрасний проект, в який я вже інвестував цифрові активи еквівалентні 3200$ - EXODE. EXODE дає Вам унікальний стартовый набір, з конкретним кораблем, унікальним екіпажем, пасажирами і ящиками.
Головні сильні сторони проекту:

  1. Засновник гри і одночасно її головний розробник @elindos. Після довгої переписки і різних подій, що відбувались навколо альфа передродажу я сформував свою думку про нього, як про принципову, порядну, працьовиту, відкриту до пропозицій та віддану своїй праці людину, яка займається створенням ігор не один рік.
  2. Наявність Вікі гри, де вже є маса інформації, за якою дуже важко встигнути https://exodegame.com/wiki/doku.php?id=start.
  3. Ідея EXODE, в разі успішної реалізації, здатна змінити уявлення про криптоігри. Можливо, це буде перша криптогра, яку будуть купувати на ігровій платіормі Steam.
  4. Щоденна звітність про проведену роботу від @elindos внушає багато оптимізму. Вже зовсім скоро (дуже цього чекаю) з'явиться можливість відкривати бустер паки.
    5.Вчора був запущений свідок - @elindos, що всиляє впевненість в тому, що EXODE на довго на блокчейні HIVE.
  5. Прекрасний дискорд із “космічною” активністю та стінами тексту про гру, які я навіть не намагаюсь встигнути прочитати :)

Всім ДЯКУЮ за приділений час і увагу до цієї статті.

10% від виплат даної статті я відправляю на своєрідний “депозитний” рахунок своєму синові @andruto. На мою думку заощадження на блокчейні HIVE буде набагато цікавішим за будь-який депозит, що я знаю.
I send 10% of the payments of this article to a kind of "deposit" account to my son @andruto. In my opinion, saving on the HIVE blockchain will be much more interesting than any deposit that I know of.

Весь зміст створено автором за псевдонімом @cranium для однойменного блогу на блокчейні HIVE. Використання будь-яких матеріалів дозволено лише після погодження з автором.
Все содержимое создано автором за псевдонимом @cranium для одноименного блога на блокчейне HIVE. использования любых материалов разрешено только после предварительного согласия автора. 
All content was created by the author under the pseudonym @cranium for the blog of the same name on the HIVE blockchain. The use of any materials is allowed only after agreement with the author.

create hive blockchain account

Not got an account yet? Sign up to Hive!

AD

Each next of my referrals receives a X HIVE (X=1$) gift and 1 additional booster pack as soon as the gift sending function is possible. Plus, you and I also get 2 booster packs, under the prerequisites of a referral program. I already have 10 referrals, so in addition to the above, you will receive an additional 1 Epic card (the chance of receiving which, with the booster pack open, is only 4%).

Кожний наступний мій реферал отримує подарунок в розмірі X HIVE (X=1$) та 1 додатковий booster pack, як тільки стане можлива функція відправки подарунків. Плюс, до X HIVE (X=1$)* ви, та я, також отримуємо по 2 booster pack, по попереднім умовам реферальної програми. У мене вже Є 10 рефералів, тому, крім описанного вище, ви отримаєте додаткову 1 Епічну карту (шанс на отримання якої, при відкриті booster pack, всього 4%).

Total: X HIVE=1$, 3 boosters, 1 Epic card.

Ітого: **X HIVE=1$, 3 boosters, 1 Epic card.

Posted in HIVEUAJoin Team Ukraine Social MediaVote Our Witness
image.pngJoin the community!image.pngTelegram Chat - TwitterInterview 4.png❤️🚀VOTE❤️🚀

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
8 Comments
Ecency