Скучали? ~freewrite story~ (UA)

Привіт друзі. Скучали?

Я точно скучав як за Вами так і за можливістю творити. Хоч, ця творчість і виглядає дещо примітивною, але все одно, написання повідомлень - це прекрасна можливість поділитись із всесвітом частинкою своєї енергії. Добре, коли є ця енергія, коли ж вона підходить до 0 – треба брати паузу, що я і зробив :) На цьому закінчується вся філософія :)


IMG_20210129_075134.jpg


За 3 дні, що я провів без соціальних мереж (майже, обмеження становило до 1 години на добу) я зрозумів, що повністю залежний від публікацій і мені дуже складно перестати публікувати взагалі (хоча, напевно, це одна з найприємніших можливих залежностей). Зрозумів, що потрібні обмеження і відпочинок в цій непростій діяльності і, можливо найскладніше, - зрозумів як і куди хочу рухатись далі.


З однієї години, що я виділяв собі на соціальні мережі, майже половина припадала на перегляд повідомлень на HIVE, тому я слідкував майже за всіма користувачами, що підпсаний і подуми писав коментарі. Думаю, коментування це те, з чим я трішки буду себе обмежувати. Зараз трішки інші пріоритети.


Що ж, думаю на цьому привітання можна закінчувати. Всім гарних вихідних!!!


Другие актуальные Аирдропы на момент написания статьи
Others сurrent Airdrops at the time of this writing:

Get your share of ECENT (eCENT) Airdrop - 02/28/2021
Не пропускаем Airdrop 1inch (длится до 28.02.2021) (ответы на викторину) - 02/28/2021
Не пропускаем Airdrop MAXCoin YFIMX - 05/30/2021
Бесплатная раздача PlayNANO / PlayNANO Airdrop
- 12/31/2021


image.png


Без имени1.jpg


H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
7 Comments
Ecency