П`ятниця 13-го (freewrite story) (UA)

Привіт дорогі друзі. Цей тиждень я можу сміливо назвати найменш активним за весь час своїх мого «блогерства». Я ледве знаходив час , щоб опублікувати одну статтю в день і відповісти на коментарі. Признаюсь, вперше за дуже довгий час я майже не переглядав стрічку повідомлень та не коментував Ваші повідомлення. Весь час, що я отримав від такого «утримання» я направив на «підтягування хвостів на офіційній роботі».

Як показує п’ятниця 13-го, (до речі, як ви ставитесь до цього досить цікавого поєднання дня тижня та номеру календаря), якби я не почав це утримання навряд чи справився б з тим об’ємом завдань, що чатували на мене цього тижня.


pixabay.com

За цей робочий тиждень я прийшов до усвідомлення, що все таки офіційна робота повинна бути в пріоритеті, звісно ніякого трудоголізму, але обов’язки треба виконувати вчасно та не відкладати на «потім», бо «потім» може не вистачити часу, щоб справитись з усім терміновим та важливим у поєднанні із відкладеним, що також перетворилось на термінове…

Взагалі, усвідомлення можна вважати ключем, що відкриває кабіну авто на якому ми їдемо по життю. Чим більш я практикую усвідомленість (зміст російського слова перекладу – «осознанность» мені подобається значно більше), тим більше розумію що навколо дуже-дуже багато пасток що розставлені з цілю знову і знову повертати людей в рутинну однотипних і саме страшне «БЕЗЦІЛЬНИХ» дій.

До кінця робочого дня залишаться трішки менше 2 годин – самий час все ж таки пере листати стрічку повідомлень, хоч в кінці робочого тижня. Гарної Вам п’ятниці 13-го та майбутніх вихідних днів!!!

"Life is the best "GAME". In this "GAME", there is no place for other games!"

create hive blockchain account

Not got an account yet? Sign up to Hive!

Posted in HIVEUAJoin Team Ukraine Social Media
image.pngJoin the community!image.pngTelegram Chat - Twitter

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
7 Comments
Ecency