Літо!? (UA)

Привіт друзі. Таке питання – Ви вже купались? Мені ще не було можливості перевірити температуру води у ближніх до мене водоймах. А вже якби і хочеться…


PANO_20200822_112024.jpg


Це фото із голубого озера в Черніговській області нагадало мені хоча б один привід відкласти всі справи і відвідати кума. Хто знає, можливо і цього разу мій візит плавно перейде на відвідування цього прекрасного місця.


Якщо подивитись на календар, то цього року пляжний сезон значно затягнувся. Другий тиждень літа а по справжньому теплої води поблизу мене ще немає.


Помріяв і досить. Попереду черговий робочий день, треба йти готуватись. Усім гарного дня та бадьорого настрою.



Link to vote for @cranium as a witness

Useful link

Exchanges
Binance | Poloniex | Huobi | Cryptex24 | Ionomi | Okex | Bitwired | Qtrade | Kuna | WhiteBIT
Cryptogames
SORARE | Doctor Who | Oceanplanet | c24 games | Splinterlands | Cryptobrewmaster | Exodegame | Rabona
Cryptoblogs
HIVE | STEEM | lbry.tv | noise.cash


Без имени1.jpg


H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
9 Comments
Ecency