Freewrite story "Про фото" #18

Привіт друзі!

Довго я нічого не писав. В першу чергу, така довга перерва в написанні #freewrite пов’язана із активізацією моєї активності в створенні відеоконтенту, яким я наповнюю свої канали на #3speak #dtube #youtube.

IMG_20210123_103041.jpg

Чому я почав це робити? Писати значно простіше, та і винагород написання повідомлень приносить значно більше… Думаю, основною причиною є те, що син коментує майже кожну свою гру в телефоні. Дивлячись на таку ініціативність сина та його бажання «грати на публіку», я вирішив допомогти йому із реалізацією цього бажання. Поки що, ще рано говорити наскільки довго буде тривати така тяга сина до «гри на публіку», але маленький заділ на майбутнє вже буде зроблено.

На початку свого батьківства, я не до кінця усвідомлював, наскільки важливими є ті «миттєвості», що «доводиться» проводити з дітьми, «жертвуючи» своїми інтересами. Зараз, в мене навіть думки не виникає про «жертвування своїми інтересами», навпаки. Часто, коли замість того, щоб насолоджуватись часом проведеним з сином, я змушений займатись справами я розцінюю це як «жертва» найдорожчим – часом проведеним із сином.

Підсумовуючи все сказане, напевно, батьківство (емоції після прекрасно проведеного часу з сином) все ж таки змогло допомогти мені мої меркантильні, егоїстичні інтереси. Що ж, напевно я можу сказати, що тепер я на новому рівні, коли можу насолоджуватись тими речами, що раніше викликали у мене роздратованість, гнів та злість.

Доки писав ці слова, згадав мудрий вислів з прекрасного аніме «Наруто» про «волю вогню». «Воля вогню», це коли «старі покоління» опадають мов листя з дерева, для того, щоб перетворитись в добриво, яке допоможе виростити нові зелені «бруньки»…


My Family cactus TV

Referals link

Exchanges

Binance | Poloniex | Huobi | Cryptex24 | Ionomi

Cryptogames

Oceanplanet | c24 games | Splinterlands | Cryptobrewmaster | Exodegame | Rabona

Cryptoblogs

HIVE | STEEM | lbry.tv

image.png



H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency