Чи "потрібно" робити те, що "потрібно"?(UA)

Привіт друзі. Сьогодні зранку хочеться підвести невеликий підсумок того, як вдалось провести вихідні. Складно сказати на що це буде схоже, думаю це повідомлення буде в форматі фрірайту. Як не як, буду писати про що думаю без чіткої теми.


Раніше я не розумів, як це, коли розповідали що на вихідних втомились не менше ніж під час трудових буднів. На цих вихідних я це відчув. Після вечора мужиків в п’ятницю, з самого ранку я відправився з родиною до батьків дружини за 200+ кілометрів. Субота пролетіла в шаленому ритмі. В неділю я вирушив зворотну дорогу, по шляху отримав додаткові клопоти від своїх батьків. Вдома така ж втомлена дружина, яка потребувала допомоги по господарству. Нічне завершення написання статті і от уже ранок. Сьогодні увечері дружина знову на чергуванні а я проведу вечір з сином.


IMG_20210213_153428.jpg


Ніби все добре, але на фоні такої зайнятості і інтенсиву виникає логічне бажання побути на одинці і трішки відпочити. Якщо бажання побути на одинці я можу частково реалізувати на роботі, використовую вільний час на релакс. То, відпочити я планую сьогодні увечері з сином за переглядом наших покемонів, в яких ми вже дібрались до 94 серії.


В принципі, я описую банальні рутинні речі, які трапляються чи траплялись у житті кожного. Речі коли ми несвідомо починаємо злитись на все, через те що нам «потрібно» багато всього зробити і одночасно хочеться відпочити. В такі моменти, наймудрішим рішенням для мене буде задати собі питання, чи справді мені «потрібно» те що «потрібно», чи можливо «потрібно відпочити»?


Ось така от дилема виникла у мене сьогодні. Напевно я оберу провести сьогоднішній день із мінімальним навантаженням в спробі максимально відпочити, а там можливо і з’являться сили і на роботу. Дякую всім, хто знаходить час підтримувати та читати мої повідомлення.


image.png


Без имени1.jpg


H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
8 Comments
Ecency