- 20 С (UA)

Сьогоднішня дорога на роботу була особлива. Якщо бути більш точним, то особливою була не сама дорога, а ті відчуття, що я відчував йдучи по звичному маршруту. Всьому причина температура в -20 С. Якщо вірити Гідрометцентру, то вночі ця температура була ще нижчою і сягала -25 С.

IMG_20210208_170643_Snapseed.jpg

Піша хода при такій температурі – ще те, незабутнє задоволення. Вперше за останні 2 роки я одягнув так званні підштаники та теплий світер із високим горлом. В додачу я міцно зібрав капюшон свого пуховика поверх шапки. останнім аксесуаром були шкіряні печатки, які я почав носити ще при перших морозах.

IMG_20210128_103807_Snapseed.jpg

В такому обмундируванні, при швидкому темпі ходи я майже не замерз по дорозі на роботу. Хоча, були всі умови для цього. Було досить цікаво спостерігати за тим, як гаряче повітря після мого видиху перетворюється на іній, яким покривався мій світер та передня частина пуховика.

IMG_20210130_160116.jpg

Дописуючи це повідомлення не можу втриматись щоб знову не вийти на вулицю, хоча б на кілька хвилин. Хто знає коли ще раз буде така дивовижна, по справжньому зимова Зима.


image.png


Без имени1.jpg


H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
3 Comments
Ecency