Introduceyourself

Всім привіт.
З цікавістю та невеликим остерегом хочу приєднатися до проєкту Hive. Це для мене буде новий досвід. Раніше я не вела блогів, а в соціальних мережах займала позицію більше спостерігача, там я і побачила інформацію про Hive
З радістю занурююсь у пізнання зовсім нового для мене!

image.png

Розповім трохи про себе
Я закохана у життя . Я з великою вдячністю зустрічаю кожен новий день, незалежно від того що було і що буде, тому що дуже вірю, що всі події у житті не випадкові і всі ведуть до кращого.
Я люблю музику, люблю готувати, люблю дощ та прогулянки Києвом, люблю речі з історією. В мене багато захоплень, я часто їх змінюю в залежності від настрою і життєвих обставин.
Я намагаюся не дивитися новини і не дозволяю страху і ненависті панувати в моєму житті.
Я за природність і екологічність, наскільки можу - я занурююсь в історію і мудрість поколінь, і досвід наших мам та бабусь. Але при тому я поважаю і користуюсь сучасними речами і щиро захоплююсь відкриттями сучасності.
Відтепер буду ділитись з вами своїми думками і цікавостями.
Рада знайомству, шановні мешканці Вулику 🐝🐝
💡

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
9 Comments
Ecency