З'їзд байкерів - Фоторепортаж з місця подій - Старий знайомий

З'їзд байкерів - Фоторепортаж з місця подій - Старий знайомий.

Просидівши більшу частину дня без доступу в Інтернет, я, на щастя, маю можливість продовжити свої публікації.

Дивно, люди навчилися конструювати мотоцикли, але, не навчилися виготовляти надійні кабелі для прокладки мережі інтернет.

Отже, ми знову на Майдані Незалежності міста Рівне та йдемо вздовж ряду припаркованих мотоциклів різних мастей.

Для мене, незрозуміло, навіщо потрібно встановлювати стільки пластика на бортах цих машин, це завжди буде слабким ланка, яке, поступово, почне деренчати та відвалюватися.

Сьогодні, ми подивимося в бік сердитої Ямахи, він мені нагадав мій перший скутер, який я купив в 1993 році.

DSC06949.JPG

У нього постійно відскакував на ходу надсвечнік, і мені потрібно було його поправляти, на ходу).

Він перебував під сидінням.

Це було ризиковано, але, коли попереду великий шлях, часті зупинки сильно дратували.

Я думаю, що цю проблему усунули, але, спогади про Ямаху не самі приємні.

DSC06950.JPG

Я давно відмовився від ідеї мати власний мотоцикл, одна з причин, перед вами.

Можливо, коли з наших очей зникнуть такі кришки каналізаційних люків, я перегляну це питання.

DSC07047.JPG

Далі буде.

Фотографії, зроблені за допомогою камери Sony Cyber-shot DSC-HX300
Я відредагував фотографію в програмі PhotoDirector, яку також встановив на свій смартфон.

Автор @barski
Україна

Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.

Ви можете зайти в наш блог на платформі #Hive, натиснувши на бджолу.

bEEEEEEE.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
1 Comment
Ecency