Зустріч з адміралом Vanessa atalanta - Meeting with the admiral Vanessa atalanta UA+EN

Зустріч з адміралом Vanessa atalanta - Meeting with the admiral Vanessa atalanta.

UAEN
Осінь продовжує дивувати. Сьогодні, був похмурий день і коли ми з дочками вийшли з будинку, ми не забули взяти з собою парасольки. Так, небо було сірим, ніщо не віщувало цікавих знахідок на квітковій клумбі, повз яку нам належало пройти. Це доріжка довжиною в сотню кроків, з одного боку якої висаджені чорнобривці. У мене, навіть не було думки дістати фотоапарат із сумки, я хотів прискоритися, але, раптом, побачив рух маленької чорної тіні на суцвітті чорнобривця. Через секунду, тінь розкрила свої крила і я побачив прекрасного метелика Адмірал, фотознімки якої ви можете побачити нижче. Приємного вам перегляду і пам'ятайте, що іноді найцікавіше нас чекає там, де його не може бути апріорі.Autumn continues to amaze. Today, it was a cloudy day, and when my daughters and I left the house, we did not forget to take umbrellas with us. Yes, the sky was gray, nothing foreshadowed interesting finds in a flower bed, past which we had to pass. This is a path a hundred steps long, on one side of which marigolds are planted. I didn't even have a thought to get the camera out of my bag, I wanted to accelerate, but, suddenly, I saw the movement of a small black shadow on the inflorescence of marigold. A second later, the shadow opened its wings and I saw the beautiful Admiral or Vanessa atalanta butterfly, photos of which you can see below. Enjoy your viewing and remember that, sometimes, the most interesting thing awaits us where it cannot be a priori.

DSC09730.JPG

Цей метелик зробила довгий шлях, про що свідчать ушкодження на правому крилі.This butterfly has made a long journey, as evidenced by the damage on the right wing.

DSC09726.JPG

Він захотів мені щось розповісти, але, було дуже шумно і я не розчув.He wanted to tell me something, but it was too noisy and I did not hear.

DSC09723.JPG

Чи не виключена, що він прилетів до нас з Єгипту і захотів показати мені свій профіль, як ви знаєте, в Єгипті, все в профіль.It is possible that he flew to us from Egypt and wanted to show me his profile, as you know, in Egypt, all in profile.

DSC09714.JPG

Метелик переміщалася по квітці, кружляючи на одному місці і радувала мене новими ракурсами.The butterfly moved around the flower, circling in one place and delighted me with new angles.

DSC09706.JPG

Навіть, коли він склав свої крила і показав мені їх зворотний бік, він був прекрасний!Even when he folded his wings and showed me the back of them, he was beautiful!

DSC09711.JPG

Приємного вам перегляду фотознімків і читання статті! Будьте здорові!Enjoy viewing the photos and reading the article! Be healthy!

Category:Photography Vanessa atalanta
Camera:Sony Cyber-shot DSC-HX300
Location:Rivne (Ukraine)
Автор @barski. Україна. Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи. Author @barski Ukraine For my publications, I am not a vikorist stock photography, for me it is fundamentally important to vikoristovuvat for the publication of photography, as I shattered with my hands, and I can name them - author's robots.

2019-11-25-15-50-51.jpg

У тебе є можливість почати свій шлях в Ульє! Sign up free here! You have the opportunity to start your journey in the Hive! Sign up free here!
H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
2 Comments
Ecency