Забуті місця, або приманка для листоноші

Забуті місця, або приманка для листоноші.

Вітаю вас друзі!

З тих пір, як з'явилися електронні листи, а, потім. і численні програми для передачі текстових повідомлень. багато поштові скриньки втратили свою актуальність, а багато хто з них, почали ховатися в гущавині бур'яну, куди, більше, не ступає нога листоноші.

DSC09339.JPG

Одне. таке місце я знайшов на сусідній від мене вулиці.

Пройшли ті часи, коли люди виписували газети та журнали, і танцювати за доставлене лист вже не доводиться.

Ці поштові скриньки виглядають дуже сумно.

Зверху, ми бачимо гниле яблуко, можливо, хтось, вирішив привернути увагу листоноші за допомогою яблука, як рибальської наживки, але, не спрацювало.

DSC09340.JPG

Цікаво, чи буде лежати це яблуко там же, в наступному році?

DSC09341.JPG

Фотографії, зроблені за допомогою камери Sony Cyber-shot DSC-HX300

Автор @barski
Україна

Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.

Ви можете зайти в наш блог на платформі #Hive, натиснувши на бджолу.

bEEEEEEE.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
2 Comments
Ecency