У пошуку вузькоколійки - Забувши про спеку і спеці

У пошуку вузькоколійки - Забувши про спеку і спеці.

Отже, друзі, як ви вже знаєте, ми вирішили знайти місце, де я зміг би сфотографувати відбиття в озері православного собору, який знаходиться на протилежному березі річки від вузькоколійки, цілі нашого мандрівки.

Мені вдалося знайти відповідний ракурс і з почуттям виконаного обов'язку я збирався продовжити шлях, але, тут, я подивився на протилежну від нас, сторону озера та обімлів.

Рибалки мене зрозуміють.

Той, хто далекий від риболовлі, той не зрозуміє всю шедевральність цих фотознімків і того, що відбувалося посеред озера.

Так! Мені хотілося кричати, бігти додому за рибальськими снастями та перевіряти свої рибальські гуртки. Я забув про спеку і палюче сонце!

Посеред озера була розставлена ​​армада рибальських гуртків з видом на щуку, або на судака.

Мені, як виявилося, потрібно так мало для того, що б пейзаж мене влаштовував повністю, як фотографа).

DSC06580.JPG

Це було місце, мабуть, яке, стикається з Раєм ...

DSC06579.JPG

Але, тут, син нагадав мені про мету нашого мандрівки, я прийшов до тями, зітхнув і ми продовжили наш шлях.

DSC06581.JPG

Далі буде.

Фотографії, зроблені за допомогою камери Sony Cyber-shot DSC-HX300
Я відредагував фотографію в програмі PhotoDirector, яку також встановив на свій смартфон.

Автор @barski
Україна

Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.

Ви можете зайти в наш блог на платформі #Hive, натиснувши на бджолу.

bEEEEEEE.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency