У пошуку вузькоколійки - Казка про відданого велосипеда

У пошуку вузькоколійки - Казка про відданого велосипеда.

Будь-якої казці приходить кінець, а хто слухав - молодець!

Але, як то кажуть, у всякій казці є мала частина казки, а все інше, це чиста правда.

Я підійшов до свого завершення розповідь про наше мандрівка в пошуку залізничного складу, що стоїть на вузькоколійці, що простягнулася вздовж берега річки-вонючки Устя.

DSC06622.JPG

Ми побачили, що, навіть, дитяча залізниця, може бути серйозною інженерною конструкцією і діти, які вчаться керувати локомотивом, почувають себе справжніми залізничниками.

DSC06623.JPG

На зворотному шляху, а нам треба було пройтися уздовж залізничних колій і перетнути річку по хиткому мосту, і перед мостом, ми побачили потішний сюжет.

Біля рейок стояв самотній велосипед, на кермі якого висіла чиясь кепка.

Це непогана тема для нової казки про дуже відданого велосипеда, який кожен день приїжджає до залізничних колій і чекає повернення свого господаря, який відправився на пошуки кращого життя, але забув свою щасливу кепку, яку він повертав козирком назад, щоразу перед важливим і відповідальною справою.

Кінець!

DSC06626.JPG

Фотографії, зроблені за допомогою камери Sony Cyber-shot DSC-HX300
Я відредагував фотографію в програмі PhotoDirector, яку також встановив на свій смартфон.

Автор @barski
Україна

Для своїх публікацій я не використовую стокові фотографії, для мене принципово важливо використовувати для публікації фотографії, які я зробив своїми руками, і я можу назвати їх — авторські роботи.

Ви можете зайти в наш блог на платформі #Hive, натиснувши на бджолу.

bEEEEEEE.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now
Ecency